In uitare…

gust primul tau cuvant ce-mi fuge printre buze
si te privesc cum fara griji ajungi iar sa zambesti.
privirile mele’s scantei… si cuget, nu acuze,
iar cerul, verde-n ochii mei, mereu ai sa-l gasesti.

in cautarea ta sunt totul, iubire si speranta,
in jocul meu tu te alinti si nu ma lasi sa simt,
caldura ce din ochi ai vrea sa-ti curme ignoranta,
probabil ai ajuns sa crezi ca nu am cum sa mint.

ai vrut un ultim stins de buze, o ultima scapare,
eu imi doream sa nu ma-ncumet, dorinta sa-ti respect,
tu stii ca el e-n urm-acum, departe, in uitare
si eu sunt cel ce zambete-ti aduce pe nedrept.

For Kincso :*

7 comentarii

  1. rasarit said,

    ianuarie 6, 2008 la 11:56 am

    da. cateodata ceea ce nu vedem este sub ochii noastri. cum este iubita ta?

  2. aimoe said,

    ianuarie 6, 2008 la 4:14 pm

    iubita mea este in asteptare inca… ca si fata din aceasta poezie!

  3. rasarit said,

    ianuarie 6, 2008 la 5:47 pm

    urat din partea ei. sa o astepti atat… sau poate te astepata ea!

  4. aimoe said,

    ianuarie 6, 2008 la 6:12 pm

    cred ca sentimentul e reciproc :)) … ea ma asteapta acolo unde se gaseste si eu o astept la mine :))

  5. Maia said,

    ianuarie 6, 2008 la 6:23 pm

    sorry ca ma bag in discutie…dar oare veti gasi o cale de mijloc, ca se pare ca nici tu, nici cea care te asteapta nu vreti sa renuntati la pozitiile voastre?daca nu va veti intalni niciodata in asteptarea asta?

  6. aimoe said,

    ianuarie 6, 2008 la 6:25 pm

    in viata se mai intampla si lucruri neprevazute… nu se intampla de fiecare data cum iti doresti 😀

  7. rasarit said,

    ianuarie 6, 2008 la 6:28 pm

    bineinteles , in contextul in care cei doi doar ar exista. nu si-ar telefona sau ar iesi in oras impreuna.
    nu iau asteptarea ca pe o capcana .. doar ca pe un rasfat. uneori e mai bine sa nu te grabesti.


Lasă un comentariu